BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Wednesday, June 23, 2010

Simbol Nazi German Ditemui di Permukaan Bulan

foto simbol Nazi German di kawah bulan
Foto yang dirakam oleh probe Cassiopeia ke atas kawasan bulan yang digelar dark side of the moon telah menimbulkan kontroversi dan kegemparan dikalangan ahli astronomi dan ahli teori konspirasi. Foto yang dirakam telah mendedahkan satu struktur ganjil di salah satu kawah bulan yang diberi nama Schroedinger Carter yang terletak di Kututb Selatan Bulan. Sumber rasmi foto tersebut ( dipercayai pihak NASA ) gagal memberi sebarang penjelasan. Para saintis, pengkaji UFO, dan ahli konspirasi berdebat mengenai teori kemungkinan ia dibina oleh makhluk pintar ( extraterrestral intelligence ) di permukaan bulan.
Kesahihan foto tersebut boleh dipersoal dan dipertikaikan kerana beberapa beberapa faktor yang mempengaruhi antaranya jarak diantara orbit probe dan bulan yang jauh, debu-debu dari bulan yang telah diionkan, pantulan dan biasan cahaya yang boleh mengelirukan. Walaubagaimanapun imej yang dirakam jelas menunjukkan garisan-garisan lurus yang membentuk simbol swastika. Adakah ia secara kebetulan atau memang ia dibina dengan sengaja?. Simbol swastika memang diketahui digunakan oleh pengikut Nazi German dan juga penganut Agama Hindu. Ini bukanlah kes pertama imej-imej yang dirakam dari angkasa mengambarkan sesuatu yang dikenali. Antara imej yang terkenal ialah wajah manusia dan struktur berbentuk piramid yang dirakam di kawasan Cydonia di permukaan Marikh. Namun adakah simbol swastika itu ilusi atau permainan optikal?. Ahli astronomi masih lagi membuat kajian.
Ada teori yang mengatakan Hitler telah mendahului Amerika dan Russia dalam usaha untuk menakluk bulan dan telah berjaya membina pengkalan tentera bulan. Ada juga teori yang mengatakan pengkalan bulan itu dibina oleh Hitler untuknya melarikan diri akibat kekalahan teruk dalam Perang Dunia Kedua. Martin Kernss, salah seorang pengkaji UFO antarabangsa menyangkal kesemua teori tersebut. Dia berpendapat ia telah dibina oleh Alfa Centurions yang telah membina kehidupan di bumi berjuta tahun dahulu sambil menambah ia dibina untuk membuktikan kepada kita kehadiran mereka di dunia ini. Walau apapun ia tetap meninggalkan misteri kepada kita. terpulanglah kepada persepsi masing-masing.
sumber: paranormalvideos.net.com

0 comments: